Zdarzają się sytuacje, że nawet najlepsze gadżety promocyjne nie cieszą się popularnością, ani zainteresowaniem wśród odbiorców oraz kontrahentów. Stajemy wtedy przed nie lada wyzwaniem. Musimy wymyślić, co zrobić z niechcianymi upominkami, by nie zalegały na magazynie. Można je spokojnie wykorzystać ponownie, jednak potrzebne będą duże pokłady kreatywności. Warto również przeanalizować, co wpłynęło na taki obrót sytuacji i wyciągnąć wnioski na przyszłość. Nasza drukarnia uważa, że nie ma złych gadżetów reklamowych, a każdy przedmiot jest cenny, trzeba tylko znaleźć właściwy sposób, by go „sprzedać”.
Drukarnia podpowiada, zacznij od analizy niepowodzenia
Pierwsze, co należy zrobić, gdy okazuje się, że Twoje gadżety reklamowe nie spełniają określonej funkcji, to krok po kroku przeanalizować cały plan. Warto zastanowić się, dlaczego nasi odbiorcy oraz kontrahenci nie chcą przyjmować prezentów od firmy. W tym celu odpowiedź sobie na poniższe pytania:
Czy gadżety są dostosowane do odbiorców?
Proces określania grupy docelowej odbywa się na początku powstawania firmy oraz ustalania jej celów. Na tych informacjach powinniśmy opierać swoje kolejne działania, nawet te dotyczące gadżetów promocyjnych. Należy więc wziąć pod uwagę wiek, płeć, hobby oraz to, w jaki sposób postrzegana jest marka. Wówczas zniwelujemy ryzyko niepowodzenia do minimum.
Czy gadżety są praktyczne?
Nikt z nas nie lubi dostawać niepraktycznych prezentów. Słowem kluczowym w przypadku gadżetów jest funkcjonalność. To, co chcemy podarować naszym kontrahentom, musi być przydatne każdego dnia. Drukarnia Offset Druk proponuje wydruk kalendarzy. To idealny produkt, który codziennie, każdemu, kto na niego spojrzy, będzie przypominał o naszej firmie.
Czy gadżety wyglądają ładnie?
Wyobrażasz sobie dostać kalendarz, który będzie tak brzydki, że aż wstyd go umieszczać na biurku? No właśnie. Lubimy piękne rzeczy i przyciągające uwagę przedmioty. Takie właśnie muszą być nasze gadżety promocyjne. Nie ważne czy jest to wydruk kalendarza w wielkim formacie, czy eko opakowania na prezenty. Znajdź drukarnię, która wykonuje swoje zlecenia z najwyższą starannością, zachowując najlepszą jakość. Wówczas wszystkie Twoje prezenty promocyjne będą wręcz rozchwytywane.
Co zrobić z gadżetami promocyjnymi, których nikt nie chce?
Po przeanalizowaniu swoich wcześniejszych poczynań wiesz już, co zostało zrobione źle. Teraz będziesz mógł zamówić nowe gadżety, które na pewno spodobają się każdemu. Co jednak zrobić z tymi, które już mamy? Nasz drukarnia ma pewne pomysły.
Stwórz niebanalne zestawy
Gadżetów promocyjnych, tak jak jedzenia, nie powinno się wyrzucać. Drukarnia radzi, by posłużyć się nimi ponownie i potraktować jako dodatek do upominku. Komplet złożony z kalendarza i długopisu lub eko opakowania i kubka to tylko początek pomysłów. Rusz swoją wyobraźnię, a na pewno uda Ci się rozdysponować wszystkie gadżety, w taki sposób, by stały się przydatne i funkcjonalne.
Zorganizuj konkurs
W mediach społecznościowych co rusz widać informacje o konkursach organizowanych przez różne firmy. Małe zestawy promocyjne dla pierwszych 10 osób, które podzielą się opinią na temat marki, lub wielki zestaw gadżetów, jako nagrodę w konkursie fotograficznym. Możliwości jest wiele, wystarczy tylko „ruszyć głową”.
Przeznacz je na szczytny cel
Zalegające na naszym magazynie długopisy, kubki, notesy czy koszulki bardzo przydałyby się w domach dziecka, świetlicach środowiskowych oraz ośrodkach społecznych. Warto czasem zrobić coś dobrego dla innych i przełożyć to na swój sukces.
Offset Druk – drukarnia z sukcesem w tle
Jeśli potrzebujesz niebanalnych gadżetów promocyjnych, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Katalogi, ulotki, eko opakowania, kalendarze i wiele innych produktów czeka, by stać się źródłem Twojego sukcesu.